І.ЕКСПЕРТ ПО ПРИЛАГАНЕ ДЕЙНОСТИТЕ ПО СТРАТЕГИЯТА ЗА МЕСТНО РАЗВИТИЕ НА МИГ ТЕТЕВЕН:
Отговаря за процедурите по набиране, оценка, изпълнение, мониторинг и отчитане на проектите по Стратегията за местно развитие.
Основни изисквания:
1. Висше образование;
2. Общ професионален стаж в страната най-малко 5 /пет/ г. - удостоверява се с копие от трудова и/или осигурителна книжка и копие от договор/и;
3. Наличие на опит в реализиране на проекти - в автобиографията се описват проектите, в реализацията на които е участвало лицето, както и неговата позиция.
4. Познаване на спецификата и социално-икономическите условия на територията на Община Тетевен;
5. Опит в подготовката и работа със стратегически документи, свързани с местното и регионално развитие;
6. Да познава добре Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 год., Подхода ЛИДЕР и техните изисквания;
7. Отлична компютърна грамотност - Microsoft Office, Internet;
8. Да има чисто съдебно минало;
9. Да умее да работи в екип;
10. Да е комуникативен/а, позитивен/а и инициативен/а.
ІІ. СЧЕТОВОДИТЕЛ:
Отговаря за организацията на финансовата и счетоводна дейност, изпълнението, отчитането и контрола на бюджета на Стратегията за местно развитие и МИГ.
Основни изисквания:
1. Образование – висше, счетоводна или финансова специалност;
2. Минимум 3 /три/ години работа по специалността в страната;
3. Професионален опит като счетоводител при изпълнение на проект/и, финансирани от национални и/или европейски програми и фондове;
4. Компютърна грамотност – работа със счетоводни и текстообработващи програми;
5. Умения за самостоятелно вземане на решения, свързани с изпълнение на задълженията си;
6. Чисто съдебно минало;
7. Добри умения за работа в екип.
ІІІ. АСИСТЕНТ:
Отговаря за обработката на документите, свързани с дейността на МИГ, логистиката на офиса. Подпомага останалите членове на екипа на МИГ в изпълнение на техните задължения.
Основни изисквания:
1. Образование – висше;
2. Общ професионален стаж в страната най-малко 3 /три/ год.
3. Наличие на технически и административен опит при разработване и изпълнение на проекти - в автобиографията се описват проектите, в реализацията на които е участвало лицето, както и неговата позиция;
4. Да познава добре Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 год., Подхода ЛИДЕР и техните изисквания;
5. Компютърна грамотност – Microsoft Office, Internet;
6. Владеенето на английски език е предимство.
__________________________________________________________________________
Необходимите документи за участие в конкурса:
- Писмено заявление /по образец/
- Автобиография – европейски формат;
- Копие от диплома за завършено образование и други документи, удостоверяващи допълнителни специализации и квалификации;
- Копие от документи, удостоверяващи трудов стаж и професионален опит;
- Референции, ако има издадени такива;
- Свидетелство за съдимост;
- Свидетелство за управление на МПС.
Кандидатите представят изискваните документи за длъжността, за която кандидатстват в запечатан непрозрачен плик с отбелязано името на получателя „Местна инициативна група - Тетевен” и надпис „За процедурата по подбор на административен и технически персонал на МИГ”, информация за кандидата – адрес и телефон, както и наименованието на длъжността/ите, за които се кандидатства на адрес гр. Тетевен, ул. „Иван Вазов” № 42, ет. 3, лично, с куриер или по пощата.
За документи, изпратени по пощата важи датата на получаването им на мястото за набиране на документи, а не датата на пощенското клеймо.
Краен срок за представяне на документите –12:00 ч. на 22.08.2014 г.
Предимство при подбора ще имат кандидати, които са участвали в процеса на планиране на Стратегия за местно развитие на МИГ – Община Тетевен и живеещи на територията на община Тетевен.
Забележка: С избраните кандидати ще бъдат сключени трудови договори, на 25.08.2014 г.
Подборът се извършва на два етапа: по документи и събеседване (интервю).
Само кандидати, чиито документи са одобрени и отговарят на изискванията, ще бъдат допуснати и поканени на събеседването.
Разглеждането на документите ще се проведе на22.08.2014 г., от 13.00 ч.
Резултатите ще бъдат обявени на страницата на МИГТетевен–
Събеседването с кандидатите ще се проведе на25.08.2014 г., от 10.00 ч.,в офиса на „МИГ Тетевен” с адрес: гр. Тетевен, ул. „Иван Вазов” № 42 етаж 3.
За повече информация :
тел. 0678 5 30 50; 0876 29 42 42
e-mail:Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
С Уважение:
Председател на Управителния съвет на Сдружение „МИГ-Тетевен”:
/Милен Ганев Милев/