“МЕСТНА ИНИЦИАТИВНА ГРУПА – ТЕТЕВЕН” О Б Я В Я В А конкурс по документи и събеседване за избор на административен и технически екип на МИГ - ТЕТЕВЕН

І.ЕКСПЕРТ ПО ПРИЛАГАНЕ ДЕЙНОСТИТЕ ПО СТРАТЕГИЯТА ЗА МЕСТНО РАЗВИТИЕ НА МИГ ТЕТЕВЕН:

Отговаря за процедурите по набиране, оценка, изпълнение, мониторинг и отчитане на проектите по Стратегията за местно развитие.

Основни изисквания:

1. Висше образование;

2. Общ професионален стаж в страната най-малко 5 /пет/ г. - удостоверява се с копие от трудова и/или осигурителна книжка и копие от договор/и;

3. Наличие на опит в реализиране на проекти - в автобиографията се описват проектите, в реализацията на които е участвало лицето, както и неговата позиция.

4. Познаване на спецификата и социално-икономическите условия на територията на Община Тетевен;

5. Опит в подготовката и работа със стратегически документи, свързани с местното и регионално развитие;

6. Да познава добре Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 год., Подхода ЛИДЕР и техните изисквания;

7. Отлична компютърна грамотност - Microsoft Office, Internet;

8. Да има чисто съдебно минало;

9. Да умее да работи в екип;

10. Да е комуникативен/а, позитивен/а и инициативен/а.

 

ІІ. СЧЕТОВОДИТЕЛ:

Отговаря за организацията на финансовата и счетоводна дейност, изпълнението, отчитането и контрола на бюджета на Стратегията за местно развитие и МИГ.

Основни изисквания:

1. Образование – висше, счетоводна или финансова специалност;

2. Минимум 3 /три/  години работа по специалността в страната;

3. Професионален опит като счетоводител при изпълнение на проект/и, финансирани от национални и/или европейски програми и фондове;

4. Компютърна грамотност – работа със счетоводни и текстообработващи програми;

5. Умения за самостоятелно вземане на решения, свързани с изпълнение на задълженията си;

6. Чисто съдебно минало;

7. Добри умения за работа в екип.

 

ІІІ. АСИСТЕНТ:

Отговаря за обработката на документите, свързани с дейността на МИГ, логистиката  на офиса. Подпомага останалите членове на екипа на МИГ в изпълнение на техните задължения.

Основни изисквания:

1. Образование – висше;

2. Общ професионален стаж в страната най-малко 3 /три/ год.

3. Наличие на технически и административен опит при разработване и изпълнение на проекти - в автобиографията се описват проектите, в реализацията на които е участвало лицето, както и неговата позиция;

4. Да познава добре Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 год., Подхода ЛИДЕР и техните изисквания;

5. Компютърна грамотност – Microsoft Office, Internet;

6. Владеенето на английски език е предимство.

__________________________________________________________________________

 

Необходимите документи за участие в конкурса:

- Писмено заявление /по образец/

- Автобиография – европейски формат;

- Копие от диплома за завършено образование и други документи, удостоверяващи допълнителни специализации и квалификации;
-  Копие от документи, удостоверяващи трудов стаж и професионален опит;
-  Референции, ако има издадени такива;

-  Свидетелство за съдимост;

-  Свидетелство за управление на МПС.

 

Кандидатите представят изискваните документи за длъжността, за която кандидатстват в запечатан непрозрачен плик с отбелязано името на получателя „Местна инициативна група - Тетевен” и надпис „За процедурата по подбор на административен и технически персонал на МИГ”, информация за кандидата – адрес и телефон, както и наименованието на длъжността/ите, за които се кандидатства на адрес гр. Тетевен, ул. „Иван Вазов” № 42, ет. 3, лично, с куриер или по пощата.

За документи, изпратени по пощата важи датата на получаването им на мястото за набиране на документи, а не датата на пощенското клеймо.

 

Краен срок за представяне на документите –12:00 ч. на 22.08.2014 г.

 

Предимство при подбора ще имат кандидати, които са участвали в процеса на планиране на Стратегия за местно развитие на МИГ – Община Тетевен и живеещи на територията на община Тетевен.


Забележка: С избраните кандидати ще бъдат сключени трудови договори, на 25.08.2014 г.

 

Подборът се извършва на два етапа: по документи и събеседване (интервю).

Само кандидати, чиито документи са одобрени и отговарят на изискванията, ще бъдат допуснати и поканени на събеседването.

 

Разглеждането на документите ще се проведе на22.08.2014 г., от 13.00 ч.

Резултатите ще бъдат обявени на страницата на МИГТетевен

www.mig-teteven.eu

Събеседването с кандидатите ще се проведе на25.08.2014 г., от 10.00 ч.,в офиса на „МИГ Тетевен” с адрес: гр. Тетевен, ул. „Иван Вазов” № 42 етаж 3.


За повече информация :
тел.      0678 5 30 50;  0876 29 42 42

www.mig-teteven.eu

e-mail:Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 

 

С Уважение:

 

Председател на Управителния съвет на Сдружение „МИГ-Тетевен”:

/Милен Ганев Милев/

Тетевен

 bottom logo teteven new green

Актуално от Общински съвет

За региона

  Меню