“МЕСТНА ИНИЦИАТИВНА ГРУПА – ТЕТЕВЕН” О Б Я В Я В А конкурс по документи и събеседване за избор на изпълнителен директор на МИГ - ТЕТЕВЕН

І.ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР

Изисквания за заемане на длъжността:

1. Висше образование

2. Общ професионален стаж в страната най-малко 5 /пет/ г. - удостоверява се с копие от трудова и/или осигурителна книжка и копие от договор/и;

3. Наличие на управленски опит - включително опит в управление на финансови средства за реализиране на проект, програма или стратегия със стойност над 100 хил. лева - най-малко три години;

4. Наличие на опит в реализиране на проекти - в автобиографията се описват проектите, в реализацията на които е участвало лицето, както и неговата позиция.

5. Добро познаване на спецификата и социално-икономическите условия на територията на Община Тетевен;

6. Добро познаване на българската и европейска нормативна база в областа на политиката за развитие на селските райони и по-специално добро познаване на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. и Регламент на Съвета 1698/2005 г.;

7. Да има чисто съдебно минало;

8. Да има добра компютърна грамотност - Microsoft Office, Internet;

9. Владеенето на английски език – писмено и говоримо - е предимство;

10. Да притежава опит и умения за работа и управление на екип;

11. Да има познания за водене на документацията, свързана с управлението на

проектите;

12. Опит в подготовката и работата със стратегически документи, свързани с местното и регионално развитие;

13. Да е комуникативен/а, предприемчив/а и дипломатичен/на;

14. Да умее да работи с медиите.

Основни длъжностни задължения

Ръководи цялостната дейност на сдружението; изпълнява решенията на УС; насочва дейността за постигане на приоритетите и специфичните цели на СМР; взима мерки за кадровото и квалификационно осигуряване; грижи се за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; съдействува за развитието и инициативата на работещите; подписва всички финансово-счетоводни имуществени и административно управленски документи; назначава, преназначава и освобождава работещите; сключва договори; изпълнява задълженията към държавния бюджет.

Отговорности: за оперативната, нормативната, правната, икономическата и организационната уредби на дейността на сдружението и за гарантиране на интересите на местната общност, както са представени в настоящата стратегия.

Специфичните задължения на изпълнителния директор във връзка с изпълнението на стратегията са както следва:

1. Организира останалите членове на екипа във връзка с предоставянето на информация и консултации на потенциалните кандидати и подпомагането на разработването на проекти на потенциалнитe кандидати и предоставя на асистента информация за официално публикуване във връзка с горните.

2. Въз основа на графика на изпълнение на приетата стратегия, подготвя и предоставя за публикуване покани за кандидатстване с проекти на територията на МИГ.

3. Следи базата данни за постъпилите проекти по Стратегията за местно развитие, тяхното състояние и движение.

4. Заедно с експерта по изпълнение на стратегията и счетоводителя извършва проверка за административно съответствие и допустимост на проектите преди да бъдат допуснати до оценка от Комисията за оценка.

5. Извършва подготовка и провеждане на заседания на комисията за избор на проекти към МИГ- Тетевен, в случай, че това му е възложено от УС на МИГ.

6. Одобрява извършената техническа експертна оценка и класиране на проектите на база на спазени процедурни правила и съответствие на целите на конкретните проекти с целите на настоящата стратегия.

7. Изпраща информация за всички проекти, одобрени от комисията за избор на проекти към МИГ, в областната РА по седалище на МИГ за извършване на проверка за съответствие с процедурите, описани в Стратегията за местно развитие, критериите за допустимост на кандидата и критериите за допустимост на проекта и планираните разходи.

8. Подготвя писмата към кандидатите за одобрение или отхвърляне на проекта и ги предоставя на асистента за разпращане.

9. Сключва договори с одобрените кандидати за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.

10. Организира наблюдение на изпълнението на проектите и посещения на място.

11. Заедно с експерта по прилагане на стратегията и счетоводителя подпомага одобрените кандидати при подготовката на заявки за плащане до Разплащателната агенция и изготвяне на доклади за отчитане на изпълнението.

12. Изготвя годишен доклад за отчитане изпълнението на Стратегията за местно развитие, както и други доклади и справки за изпълнение на Стратегията за местно развитие, изисквани от управляващия орган на ПРСР.

13. Представя до управляващия орган на ПРСР до 15 февруари на всяка следваща календарна година годишен доклад за отчитане изпълнението на Стратегията за местно развитие.

14. Информира своевременно управляващия орган на ПРСР за проблеми, възникнали при изпълнението на стратегията.

Основни отговорности, присъщи на длъжността

3. Отговаря за правилното използване на проектната документация.

4. Отговаря за спазването на вътрешните политики, процедури и правила на сдружението.

Организационно-управленски връзки и взаимоотношения

1. Изпълнителният Директор е пряко подчинен на Председателя на УС.

2. Изпълнителният Директор има подчинени – експерт/и по прилагане на стратегията, счетоводител, асистент, външни експерти.

_______________________________________________________________________

Необходимите документи за участие в конкурса:

- Писмено заявление /по образец/

- Автобиография – европейски формат;

- Копие от диплома за завършено образование и други документи, удостоверяващи допълнителни специализации и квалификации;
-  Копие от документи, удостоверяващи трудов стаж и професионален опит;
-  Референции, ако има издадени такива;

-  Свидетелство за съдимост;

-  Свидетелство за управление на МПС.

Кандидатите представят изискваните документи за длъжността, за която кандидатстват в запечатан непрозрачен плик с отбелязано името на получателя „Местна инициативна група - Тетевен” и надпис „За процедурата по подбор на изпълнителен директор на МИГ -Тетевен”, информация за кандидата – адрес и телефон, както и наименованието на длъжността, за която се кандидатства на адрес гр. Тетевен, ул. „Иван Вазов” № 42, ет. 3, лично, с куриер или по пощата.

За документи, изпратени по пощата важи датата на получаването им на мястото за набиране на документи, а не датата на пощенското клеймо.

Краен срок за представяне на документите –12:00 ч. на 28.11.2014 г.

Предимство при подбора ще имат кандидати, които са участвали в процеса на планиране на Стратегия за местно развитие на МИГ – Община Тетевен и живеещи на територията на община Тетевен.


Забележка: С избраните кандидати ще бъдат сключени трудови договори.

Подборът се извършва на два етапа: по документи и събеседване (интервю).

Само кандидати, чиито документи са одобрени и отговарят на изискванията, ще бъдат допуснати и поканени на събеседването.

Разглеждането на документите ще се проведе на01.12.2014 г., от 13.00 ч.

Резултатите ще бъдат обявени на страницата на МИГТетевен

www.mig-teteven.eu

Събеседването с кандидатите ще се проведе на03.12.2014 г., от 10.00 ч.,в офиса на „МИГ Тетевен” с адрес: гр. Тетевен, ул. „Иван Вазов” № 42 етаж 3.


За повече информация :
тел.      0678 5 30 50;  0876 29 42 42

www.mig-teteven.eu

e-mail:Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

С Уважение:…………………………..

Председател на Управителния съвет на Сдружение „МИГ-Тетевен”:

/Милен Ганев Милев/

Тетевен

 bottom logo teteven new green

Актуално от Общински съвет

Архив Отчети

Отчети

За региона

  Меню